Nowoczesny Dashboard

Nowoczesny Dashboard

Wizualizacja na ciemnym tle wraz z prostokątnymi sekcjami dla grup wspólnych metryk. Nazwałem go Nowoczesny Dashboard ze względu na nietypowy design oraz kolorystykę, ale w gruncie rzeczy jest to zupełnie standardowy projekt zawierający metryki sprzedażowe, które pomogą w odpowiedzi na często powtarzane pytania biznesowe.

View Project
Dashboard Biznesowy

Dashboard Biznesowy

Ten projekt jest zdecydowanie inny od poprzednich, które prezentowałem. Wielkie wizualizacje, duża czcionka, niewielka ilość wartości liczbowych na wykresach – zdecydowanie uważam, że taki design jest zdecydowanie wystarczający do szybkiego porannego przeglądu biznesu, bez dogłębnej analizy.

View Project
Przegląd Wskaźników KPI

Przegląd Wskaźników KPI

Kiedy tylko jest to możliwe preferuję tworzenie aplikacji Business Intelligence zawierającej tylko jeden dashboard. Ale jak zmieścić wszystkie wizualizacje oraz metryki na jednym ekranie? Jest na to rozwiązanie – nowy dashboard Przegląd Wskaźników KPI.

View Project
Analiza Sprzedaży wg Klientów

Analiza Sprzedaży wg Klientów

Jeden obraz jest warto więcej niż tysiąc słów – dlatego wizualizacja danych jest naturalną metodą analizy biznesu. Organizacja rośnie, a my już potrafimy odpowiedzieć na podstawowe pytania korzystając z Dashboardu Sprzedaży Produktów. Kolejnym krokiem jest lepsze zrozumienie Kto i Jak dokonuje zakupów. Pomoże to w stworzeniu profilu klienta, jego potrzeb oraz w procesie przygotowania akcji marketingowych.

View Project
Dashboard Sprzedaży Produktów

Dashboard Sprzedaży Produktów

Wizualizacja danych to przede wszystkim odpowiadanie na pytania biznesowe. Dashboard Sprzedaży Produktów jest często pierwszym projektem analizy danych. Działy Sprzedaży zawsze generują dużo pytań, takich jak: co, kiedy oraz w jakich ilościach zostało sprzedane. Spróbujmy zatem odpowiedzieć na te najczęstrze pytania aby lepiej zrozumieć nasz biznes.

View Project